2012. június 1.

Egy év

Egy éve indítottam útjára a Café Mystra blogot azzal a szándékkal, hogy egy helyre gyűjtsem és másokkal is megosszam azokat a különböző anyagokat, amelyek számomra inspirációt jelentenek.

Fő témám, a lakberendezés és otthonszépítés már gyerekkorom óta érdekel, ez a jóga (és torna) mellett a másik nagy hobbim.


Emlékszem, már kislány koromban is magukkal ragadtak a könyvek lakásbelsőket megjelenítő illusztrációi, sőt, alkalomadtán nagy örömmel ki is színezgettem a fekete-fehér rajzokat. Polcrendezgetés közben éppen a minap került a kezembe egy nagyon régi könyv, mely még édesanyámé volt zsenge lánykorában és amikor elég idős lettem hozzá (úgy 12-13 éves) rám hagyományozta. Én persze nem tisztelve a megsárgult lapokat, simán belepingáltam. Talán enyhítő körülménynek tudható be, hogy nem lett nagyon gáz a végeredmény...




Az élet aztán mégis úgy hozta, hogy felnőttként teljesen más jellegű munkát végzek, bár azt hiszem, ezzel is beteljesítettem egykori álmaim egyikét. De ez most nem ide tartozik. Amit mondani akarok az az, hogy az én kis blogom segít nekem abban, hogy eképpen kiéljem a kreativitásomat.

Bár rengeteg csodás és beltartalmát tekintve is értékes könyvet, magazint összegyűjtöttem az otthonteremtés témájában az elmúlt években, itt a blogon csakis és kizárólag a saját ízlésem szerint szép és különleges otthonokat vagy érdekes képeket mutatok, szóval ez az én kis külön bejáratú házi készítésű magazinom is egyszerre.

Időnként felvillantok egy-egy pillanatot kis családom életéből vagy utazásaim emlékeiből, talán ettől némileg személyesebbé válik az egész - bár nincs szándékomban ennél sokkal jobban kitárulkozni a neten.



Blogolás közben sokat tanulok a lakberendezésről, a formatervezésről, fényképezésről. Az írások összeállítása során még inkább kinyílik a világ, ismerkedek más országok kultúrájával, szokásaival, bloggertársaim életszemléletével. Ennek a sok élménynek - mintegy visszahatásként - a saját életemben, a gyereknevelésben és a munkámban is jó hasznát veszem.

Ha mindennek virtuális lenyomata kedves Olvasóimnak és idetévedő Látogatóimnak is örömet okoz, az már csak hab a tortán! Boldoggá tesz, ha sikerül néhány kellemes percet szereznem Nektek, kedves Olvasók, amikor benéztek hozzám.

A szerény látogatottság ellenére lelkesen posztolok minden nap, egyelőre nem untam meg és a továbbiakban is tervezem a napi frissítést. Lehet, hogy több személyes témát, saját készítésű fotót is fel fogok majd tenni, de ez attól is függ, éppen mennyi időt tudok a blogolásra szánni.




Nagyon köszönöm Olvasóim és a kis Facebook csapatunk figyelmét és támogatását.
Ezentúl is szeretettel várlak Titeket minden nap, a Café Mystra ajtaja mindig nyitva áll! :-)


Foto: Café Mystra

2 megjegyzés:

  1. Szerintem minden tisztelet a Tied Moni, a kitartásodért és a lelkesedésedért. Csodaszép dolgokat rejt a blog, érdemes időről-időre visszanézni ide.
    Ajánlom másoknak is, varázslatos virtuális utazások! :)
    Gratulálok!
    Era

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, Era!
    Nagyon szeretek blogolni és szívből örülök, ha ez másoknak is tetszik. :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...